• O nama
  • Restorani
  • Catering
  • Meni za dostavu
  • Galerija
  • Reference
  • Blog

IBESIBES
Menu
  • O nama
  • Restorani
  • Catering
  • Meni za dostavu
  • Galerija
  • Reference
  • Blog

Kako organizirati dječiji party

Kako organizirati dječiji party

Share this post

Organiziranje dječijih zabava vrlo je zahtjevan zadatak jer premda svaki roditelj želi pružiti
nezaboravan doživljaj svome djetetu, toliko je cijela stvar i prilično stresna s obzirom na sve što treba
imati u vidu da bi party bio uspješan. Npr. kako organizirano usmjeriti ogromnu količinu energije koju
djeca posjeduju, kako zadržati njihovu pažnju, zadovoljiti sve njihove potrebe, a još uz sve to
konstantno misliti na njihovu sigurnost…

„Party town“ u vlastitom domu
Za one rođene u toplijoj sezoni donekle je lakše jer se djeca mogu izvesti na otvoreno, trčati i igrati se
do mile volje. Međutim, šta za one rođene zimi?! Mnogi roditelji se zato opredjeljuju za proslave
rođendana svojih mališana u dječijim igraonicama, neki ih odvode u kino ili na kuglanje, ali sve to
poprilično puno i košta. Uz to, ima i roditelja koji vole personalizirati rođendane svoje djece, dati im
ono nešto malo drugačije po čemu bi se njihova proslava razlikovala od svih ostalih, koje su, realno, u
igraonicama vrlo nalik jedna drugoj. Tada nema druge nego svoj dom preurediti u „party town“ i nadati
se samo da ta mala, dražesna stvorenja neće iza sebe ostaviti pustoš kao poslije uragana…
Odakle početi? Pa, uzevši u obzir dječiju dob i interesovanja, prvo treba smisliti koje su to aktivnosti
koje ih mogu bar na neko vrijeme zaokupirati kao grupu. Bilo bi dobro smisliti neku temu, pa po njoj i
urediti prostor i pripremiti igračke ili igre. Da se razmijemo, ništa neće držati njihovu pažnju previše
dugo, a i svakako ih treba pustiti da se jedno vrijeme igraju po sopstevnom nahođenju. Pred kraj
rođendana svakako slijedi torta i čestitanje, nakon čega se zabava polako privodi kraju. Međutim, taj
jedan dio zabave trebao bi imati neki „karakter“, nešto po čemu će djeca, ali i roditelji, upamtiti vašu
proslavu. Nakon što ste odlučili koja je tema zabave, evo još o čemu biste trebali razmisliti:
– pripremi lokacije – reorganizaciji namještaja tako da ne bude opasno ili previše skučeno da se veći
broj djece može neometano kretati. Slobodno računajte i na potencijalno prolijevanje i prosipanje
hrane, grickalica i napitaka, pa zaštitite namještaj i tepihe.
– ukrašavanje prostora – uz standardne natpise „Happy birthday“ te slavljeničke balone, dodajte
partyju lični pečat uz dio dekoracija koje se vežu direktno na temu zabave (npr. likovi iz crtanog ili iz
bajki, sport, autići, princeze i vile, kauboji i Indijanci itd.). Povežite sve i određenom bojom (balona,
posuđa i pribora i sl.) koja je u direktnoj vezi sa temom, npr. roza za Barbie party.
– pravljenju i slanju pozivnica zajedno sa djetetom – jeste da je danas najlakše samo poslati poruku na
viber ili neku društvenu mrežu, ali neka vam ne bude teško primiti se ručnog rada sa svojim djetetom
jer ionako na kućnim zabavama i ne može stati veliki broj djece, pa 7-8 ručno rađenih pozivnica i nije
neki posao.
– tehnici – mikrofoni, ozvučenje, rasvjeta u bojama… Tu su još i video igrice, Play Station, tableti i sl.
– specijalnim dodacima – dječijim animatorima, kostimiranim likovima iz popularnih crtića/filmova,
klovnovima i sl.
– stvaranje uspomena – kamere za fotografije i video.

Animacija djece i zabavni program
Činjenica je da je roditeljima možda i više stalo nego djeci da zabava bude uspješna, te da zadovolji
potrebe kako svojih tako i ostalih mališana, pa danima prije smišljaju najrazličitije načine animacije.
Animator, klovn, face painting – sve su to dobre ideje, ali za malo personalniju zabavu ipak pokušajte
malo „proširiti repertoar“. Napravite kreativnu radionicu – zadajte im nešto da nacrtaju ili izrade;
organizujte karaoke, plesno takmičenje ili neko mini-sportsko takmičenje koje može stati u ograničeni
prostor kakav je u većini stanova, npr. podijelite ih u parove, svakom paru dajte jabuku i neka bez
pomoći ruku zajednički prenesu jabuku do određene finiš tačke. Ako su djeca iz istog razreda i
pripremaju neku školsku priredbu, neka nastupe na zabavi i oduševe roditelje. Možete pripemiti i
društvene igre, poput Monopola, slagalica, Čovječe ne ljuti se, Sigurnost i dr. Sjetite se i da ih
nagradite za njihov trud sitnim, ali njima dragim i važnim nagradama.

Catering za dječiji party i meni
Pripreme za samu proslavu najbolje je započeti od pripreme jela, a najvažnije je ne pretjerivati u hrani
jer djeci treba nešto lagano i ne tako jako. Dječije zabave podrazumijevaju i specifičan meni koji se
obično svede na manje količine raznolike hrane, dosta slatkiša i grickalica, jer na kraju ipak je najbolji
dio rezanje torte i puhanje svjećica.
Hranu za dječije zabave treba posluživati u formi zalogajčića, a od sokova je najbolje kupovati one na
slamku kako biste spriječili moguća zaprljanja i prosipanja. Najbolji izbor su ukusni, mali pileći zalogaji

„chicken nuggets“, mini pizze ili sitni sendviči, te razne grickalice i sokići. Imajte u obzir da su vaši
gosti djeca, pa slobodno se malo zaigrajte – kanapee izrežite u zabavnim oblicima, majonezom ili
drugim premazom izradite smajlije, zašarenite sve koristeći se povrćem i začinskim biljkama kako
biste ih „prevarili“ da stave u kljun i nešto zdravo. Ne zaboravite postaviti mali švedski sto za djecu u
njihovom dijelu prostora, da im je sve pri ruci, a i da ograničite prostor koji će (definitivno) isflekati i
izmrviti.
Ukoliko vašim mališanima društvo prave i roditelji, onda je uz dječiji meni najbolje poslužiti kanapee,
hladne plate, razne vrste mesnih ovala, rusku ili francusku salatu te peciva.
Ako vam se ipak ne da sve to da pripremate sami, slobodno pozovite Ibes catering – tu smo i za velike
i za male zabave!

Posljednje

  • U „Ibes“ BBI (4. sprat) na pošten ručak

  • Proslave rođendana u restoranu „Ibes“ – Unitic Business centar

  • Kako organizirati dječiji party

© 2016 IBES, All Rights Reserved.